Vrácení zboží a reklamace
Něco není se zásilkou a nebo produktem v pořádku? Nebo jste nakoupili jiné zboží, než potřebujete? V pohodě, to se stane, pojďme to vyřešit
Zásilka není v pořádku
Nebyla zásilka doručena v pořádku? Ideálně jí nepřebírejte. Pokud jste ale převzali, tak nám pošlete na email info@koupimnawebu.cz fotku, ať můžeme zahájit reklamaci u přepravce.
Zboží není v pořádku
Je zboží poškozené a nebo je něco špatně? Prosím, ihned nám zavolejte na telefonní číslo +420 602 469 108 a nebo email info@koupimnawebu.cz ať to můžeme začít ihned řešit.
Něco v objednávce chybí
I když se snažíme nedělat chyby, tak i přesto jsme jen lidé a zrovna u vás jsme chybu udělali? To nás moc mrzí a slibujeme, že najdeme místo, kde se chyba stala a pokusíme se jí opravit. Víme, že to vám chybějící zboží v danou chvíli nenahradí. Proto prosíme, kontaktujte nás co nejdříve a my vám zašleme chybějící zboží ihned znovu na naše náklady.
Zboží není to, co jsem čekal, chci jej vrátit
To se stane i nám. Víme, že objednat přes internet není to stejné, jako si to předem osahat a vyzkoušet v obchodě. Pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, vyplňte prosím tento formulář: Odstoupení od kupní smlouvy a zašlete jej na info@koupimnawebu.cz, obratem se vám ozveme a domluvíme svoz zboží na naše náklady.
Zboží včetně formuláře Odstoupení od kupní smlouvy můžete také zaslat na naší adresu:
Koupím na webu s.r.o.
U Řeky 804
Ostrava 720 00
Také nás prosím informujte telefonicky +420 602 469 108 a nebo na email info@koupimnawebu.cz ať vše urychlíme a vyřešíme k vaší spokojenosti.